M·A·C Amplified Créme 102 Brick-O-La 3g

M·A·C Amplified Créme 102 Brick-O-La 3g

135,00 RON

Ofertele pentru produsul

 

MAC Machiaj Buze Amplified Lipstick Brick-O-La Ruj 3 g

135,00 RON
+ 15,00 RON costul livrarii
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
douglas.ro

Evoluţie preţ

Puteti obtine informatii privind evolutia pretului
 
preţ minim
 
preţ mediu

Alerta pret

Serviciul Alerta pret va anunta daca pretul produsului ales scade sub suma precizata.
Pretul minim actual al produsului: 135,00 RON

Descrierea produsului
Mod de utilizare: Aplicati rujul incepand de la arcul lui Cupidon catre coltul interior al buzelor. Descriere brand:

Ce inseamna M·A·C?
M·A·C este liderul mondial in makeup datorita expertizei de neegalat in tehnica artistica.
M·A·C celebreaza diversitatea si individualitatea - suntem pentru toate varstele, toate rasele, toate genurile.
M·A·C este o comunitate care se mandreste cu makeup artisti profesionisti ce lucreaza impreuna pentru a insufleti viziunea brandului.
M·A·C este primul brand care dicteaza tendintele, in colaborare cu talente de top din lumea modei, a artei si a culturii pop. Artistii nostri creeaza tendintele in backstage la saptamanile modei din toata lumea.
M·A·C crede cu tarie in responsabilitatea sociala, avand initiative ca Viva Glam sau Fondul M·A·C Aids ca temelie a culturii noastre unice.

Nasterea unui cult:
De la Wow la Now!
Toate varstele, toate rasele, toate genurile... Un brand profesional de makeup care dicteaza tendintele in backstage la saptamanile modei din jurul lumii. Azi, M·A·C inseamna atat de multe lucruri pentru milioanele de fani din fiecare colt al planetei, insa un fenomen global trebuie sa inceapa de undeva.

Make-up Art Cosmetics a luat nastere in Toronto, Canada. Frank Toscan, makeup artist si fotograf, impreuna cu Frank Angelo, proprietarul unui salon, au devenit frustrati de lipsa de produse de makeup care ar putea fi folosite pentru fotografie, asa ca au decis sa isi creeze propriile produse. La inceput, au creat produsele in bucataria lor si le-au vandut direct din salon colegilor din bransa, makeup artistilor, modelelor, fotografilor. Curand, stilistii si editorii de moda au devenit si ei interesati. In timp, popularitatea lor a crescut, iar duo-ul a decis sa lanseze M·A·C in Martie, 1984, intr-un centru comercial din Toronto.

Abordarea lor era chic-utilitara, produsele de makeup fiind ambalate in borcanase negre, nu in ambalaje clasice. In timp ce alte branduri de top ale vremii erau predominant focusate pe produse de ingrijire a pielii, M·A·C a ales sa se identifice ca o autoritate in culoare. Pentru prima data in istoria industriei, cei care serveau in magazin erau makeup artisti. Una din cele mai populare alegerei era un ruj rosu mat, care a devenit si mai in voga dupa ce Madonna l-a purtat intr-un editorial, urmand ca aceeasi vedeta sa fie vazuta purtand un tricou M·A·C.

Compania a surprins industria frumusetii prin oferta sa vasta de produse care imbinau perfect stilul elegant cu cel de strada. In culise, M·A·C avea o abordare total diferita. In loc sa se foloseasca de tehnici promotionale traditionale, M·A·C se baza pe intergitatea liniei de produse atent create. Imaginea brandului era, in plus, invaluita intr-o aura scandaloasa. O companie ce pretuieste individualitatea si exprimarea libera inainte de orice, M·A·C a adus in magazinele sale elegante o influenta teatrala si drag.

In 1994, pe masura ce virusul HIV si SIDA erau tot mai raspandite in lume, M·A·C a ales ca beneficiari pentru focusul lor caritabil organizatii care luptau impotriva HIV/SIDA, iar Fondul M·A·C AIDS a fost creat. Pana astazi, campania VIVA GLAM a strans peste 340 de milioane de dolari in lupta sa cu HIV/SIDA, avandu-i ca ambasadori pe vedete ca Lady Gaga, Pamela Anderson si Nicky Minaj.

Membra a grupului Estee Lauder din 1994, M·A·C se afla azi in peste 90 de tari din jurul lumii. Continua sa creeze noi categorii, produse si peste 50 de colectii anual, toate continuand sa se ridice la asteptarile atat ale clientilor de zi cu zi, cat si ale makeup artistilor profesionisti.

Colaborarile cu nume iubite din cultura pop, arta si moda au inclus nume ca Rihanna, Lorde, Proenza Schouler, The Rocky Horror Picture Show si Brooke Shields. Acestea continua sa creasca influenta si relevanta brandului in randul fanilor existenti dar si a clientilor noi, in timp ce makeup artistii nostri din backstage-ul a peste 200 de show-uri din intreaga lume, lucrand cu branduri ca Prabal Gurung sau Viviene Westwood, mentin statutul de invidiat al M·A·C ca trendsetter in industria frumusetii.


Denumiri similare la Ruj M·A·C Amplified Créme 102 Brick-O-La 3g: Amplified Créme 102 Brick O La 3 g, AmplifiedCréme102BrickOLa3g, Amplified Créme 102 Brick O La 3g, AmplifiedCréme102Brick-O-La3g, Amplified Créme 102 Brick-O-La 3 g


Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.